Ta polska marka zakończyła działalność – nie przetrwała pandemii
Inspiracje

Ta polska marka zakończyła działalność – nie przetrwała pandemii

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia koronawirusa spowodowała kryzys w branży modowej i nie tylko. Jedną z ofiar pandemii jest polska marka Bohoboco, która właśnie ogłosiła zakończenie działalności. 

Założyciel marki poinformował klientów o tym fakcie na Instagramie, publikując wpis o treści

„BOHOBOCO ogłasza koniec modowej działalności”. Firma od ponad 11 lat działała w Polsce, była cenioną marka, którą zachwycały się nawet gwiazdy (np. Marta Żmuda-Trzebiatowska, Ania Wyszkoni, Ola Żebrowska, Blanka Lipińska, czy też Julia Wieniawa, która zapozowała w miętowej koszuli Bohoboco podczas sesji zdjęciowej dla magazynu „Glamour”). Niestety z powodu utrudnień związanych ze sprzedażą ubrań podczas pandemii koronawirusa marka zakończyła działalność, podsumowując 11 lat na rynku wpisem na Instagramie. COVID-19 spowodował upadek wielu firm, zmuszając ich właścicieli do pożegnania z klientami. Michał Gilbert Lach podziękował fanom marki i każdemu, kto wpisał się w jej historię. W swoim wzruszającym wpisie wspomina z nostalgią najlepsze pokazy mody, udane kampanie, a także różne ważne dla marki momenty. 

Aktualnie pod nazwą Bohoboco dalej prowadzona jest jednak sprzedaż zapachów.

Zdjęcie główne: Tembela Bohle z Pexels

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Performans Izy Szostak: „Skaj is the limit” w CSW w Warszawie
Performans Izy Szostak: „Skaj is the limit” w CSW w Warszawie
Performans Izy Szostak - "Skaj is the limit" odbędzie się 18 września w warszawskim CSW.
Top 3 masek do włosów. Dzięki nim Twoja fryzura zyska blask!
Top 3 masek do włosów. Dzięki nim Twoja fryzura zyska blask!
Szukasz wysokiej jakości maski do włosów? Jeśli tak, sprawdź przygotowany przez nas top 3 masek!
Plecaki Fjallraven do miasta i na wycieczkę. Odkryj funkcjonalny styl
Plecaki Fjallraven do miasta i na wycieczkę. Odkryj funkcjonalny styl
Podczas aktywności outdoorowych, ale też w mieście, można spotkać osoby wyposażone w plecaki lub ubrane w odzież z lisem polarnym w logo. To znak rozpoznawczy szwedzkiej marki Fjallraven.
Tagi
Ostatnie wpisy