Marka Rosa zaprezentowała nową kolekcję biżuterii. Jest inna niż wszystkie, które pokazywała do tej pory. Miłośniczki unikalnych dodatków z pewnością ją pokochają!
Kobiety kochają biżuterię. Dzięki niej możemy odmienić każdą stylizację – nadać jej pazura bądź wyciszyć, jeśli jest krzykliwa. Coraz więcej pań szuka niebanalnych, ciekawych dodatków, wysokiej jakości, które pozwolą im wyróżnić się z tłumu. Takie oferuje coraz popularniejsza marka Rosa, której grono fanek ciągle rośnie.
Marka ROSA została założona przez Agnieszkę Rosę – młodą absolwentkę Architektury Politechniki Warszawskiej. Projektantka uwielbia w biżuterii połączenie nowoczesnego designu i subtelnych form. Stawia na minimalizm. Dodatki, które oferuje, są wyjątkowe, ręcznie robione przez polskich mistrzów jubilerskich, którzy dbają o każdy najmniejszy szczegół. Wszystko wykonane jest z najlepszych kamieni szlachetnych oraz złota. Kolekcje są tworzone w seriach limitowanych, co gwarantuje im unikatowość.
Najnowsza kolekcja, jaką oferuje ROSA, znacząco wyróżnia się na tle pozostałych kolekcji. Jej projektantka postanowiła połączyć rzemiosło z XVIII wieku z metodami druku 3D oraz geometrią dekoracyjną art deco. Efekt? Oszałamiający! A wszystko doprawione odrobiną nonszalanckiego i kontrolowanego luzu. Jak przyznaje sama projektantka w jednym z wywiadów – pragnęła połączyć znane i praktykowane w jej firmie metody jubilerskie z najnowocześniejszymi technologiami. I był to strzał w dziesiątkę. Docenić należy też zdjęcia promujące kolekcję, które zostały zrobione przez Agnieszkę Kuleszę i Łukasza Pika. Wszystko spójne i przemyślane!
Uwagę z pewnością przyciąga medalion Daisy. Piękny, duży i masywny czarny kamień w falbaniastej otoczce złota z kontrastującym z nim cieniutkim łańcuszku o drobnych oczkach wygląda intrygująco, luksusowo i pięknie. Można go z powodzeniem założyć zarówno do eleganckiej sukni, jak i popularnej małej czarnej. Kobiety, które uwielbiają zestawy mogą dobrać do niego pierścionek w tym samym stylu – Daisy Ring.
W najnowszej kolekcji jesień/zima 2020 znajdziemy także ciężki, okrągły, złoty pierścień – grubszy u góry i cieńszy u dołu. Agnieszka Rosa, mówiąc o tym projekcie przyznała, że jej zamiarem było stworzenie masywnej, „supergeometrycznej” obrączki. Aby wszystko było bardzo precyzyjne, najpierw wydrukowano pierścień w drukarce 3D. Wzór ten idealnie łączy w sobie tradycję i nowoczesność. Trudno nie zwrócić na niego uwagi!
ROSA ma też swoje sztampowe modele, uwielbiane przez wierne fanki marki. Dlatego w najnowszej kolekcji znajdziemy sporo nawiązań do najbardziej lubianych wzorów. Przykładem jest sygnet Lilac, który obecnie nieco zmienił swoje oblicze lub minimalistyczne, uniwersalne łańcuszki z charakterystycznym splotem z maleńkich patyczków. Oczywiście nie może też zabraknąć ozdobnego zapięcia, które w poprzedniej kolekcji znalazło się w naszyjniku Musa. Ten element bardzo przypadł do gustu klientkom firmy, więc musiał pojawić się ponownie! Jest też coś dla miłośniczek czerwieni. Piękny karneol w tej barwie znajdziemy w masywnym sygnecie Jasmin oraz medalionie z dużym oczkiem i nieco delikatniejszym, subtelniejszym pierścionku Goji.
Wśród nowości jest też bransoletka z charakterystycznym złotym piorunem. Jest to nawiązanie do obecnej – dość trudnej i niepewnej sytuacji kobiet w Polsce. Warto też podkreślić, że marka postanowiła cały dochód z jej sprzedaży przekazać na Ogólnopolski Strajk Kobiet.